ינואר 2, 2021

משרדים להשכרה בתל אביב

אחת מן ההוצאות שצריך בית עסק לבצע הינה עבור שכירות של המשרד. תשלום עבור שכירות אינו הוצאה קטנה ולכן יש להתחשב בסכום זה כאשר אנו מחפשים אחר משרדים להשכרה, בפרט אם מדובר באזורים בהם העלויות גבוהות כמו משרדים להשכרה בתל אביב. לכן יש להקדיש מחשבה טרם חתימה על חוזה, על מנת שנדע טוב יותר איזה סוג של משרד מתאים לעסק שלנו, ובאיזה אזור אנו מעוניינים למקם אותו.

מיקום
המיקום של המשרדים יאמר רבות על העסק, כאמור גם מבחינת העלות החודשית או השנתית שנשלם עבור השכירות של המשרדים, אך גם על היוקרה של האזור הרלבנטי בו נמצא המשרד. מיקום באזור עסקים משגשג ישדר את התדמית שאנו מעוניינים להעביר אל קהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, וראוי להבין את החשיבות של המיקום מהבחינה הזו כאשר חושבים על משרד להשכרה. אם נבחר באזור נידח, קרוב לוודאי שלקוחות יקבלו רושם לא חיובי ולא ישמחו להגיע לפגישות עסקיות או לקיים מגע עסקי כלל וכלל. כך אנו עלולים לאבד פעילות עסקית שתעבור אל המתחרים באותו התחום.

תחזוקה
בדקו את רמת התחזוקה של הבניין בו אתם רוצים למקם את המשרדים שלכם. לעיתים תגלו כי המחיר והמיקום אטרקטיביים, אולם החברה אשר דואגת לתחזוקה של הבניין אינה עושה זאת בצורה יסודית, מה שמותיר אתכם עם משרדים שאינם מזמינים את הלקוחות פנימה, בשל ריחות לא נעימים או חוסר בניקיון הבניין והמשרדים, או חלילה משרדים עם לקויות אחזקה ללא אמצעי בטיחות אש ואמצעי ההגנה הבסיסיים, דבר שיכול לסכן לא רק את הלקוחות אלא גם אתכם שוכרי המשרד. אם המחיר של התחזוקה הינו נמוך במיוחד, בדקו מי החברה שמבצעת, אם היא אינה מוכרת, עדיף כי תמשיכו הלאה ולא תסתכנו בחוזה עם מקום שדמי הניהול שנגבים אינם מצדיקים את התשלום.

נוחיות
חשוב כי יהיה נוח גם לעובדים וגם ללקוחות להגיע אל המשרדים ומהם הלאה ליעדם הבא. מיקום נוח ישמור על הלקוחות והעובדים מרוצים , דבר שיתרום לשמור על הנכס החשוב של העסק- העובדים. מיקום נוח יכלול גם את השירותים הנדרשים עבור התנהלות בית עסק בצורה נוחה עם נגישות גבוהה של כל אחד ואחד מאלה. בין השירותים הנדרשים הינם- סניף דואר, סניף בנק, מסעדות ומקומות חניה מסודרים ככל הניתן, בפרט עבור הדרג הבכיר.

עלות מול תועלת
שימו לב כל המשרדים שאתם בוחרים להשכרה בתל אביב הינם עומדים במבחן של עלות אל מול תועלת. עברו על כל ההוצאות שיהיו עבור המשרדים, בדקו כמה טוב מבחינת ההכנסות עבור העסק מפעילות עסקית באזור החדש, יהיה המיקום של המשרדים החדשים. אל תבצעו הוצאה גבוהה מידי רק עבור שכירות במשרדים הגבוהים ביותר שיקנו לכם תדמית יוקרתית, התפשרו על בניינים קרובים שהינם מעוצבים לא פחות, אך הדרישה הכספית הינה נמוכה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *